DynastieDynastie

When RSG runs become FSG runs ... X) Insane

xrupxrup, Cookie1284Cookie1284 and ShmalexShmalex like this. 
  CreepetCreepet

insane

 
  AcilithAcilith

The seed by itself is insane, looks like a FSG one lol. And the rng is very good, maybe the perfect run for now.

NerasroNerasro likes this. 
  NoseQNoseQ

yeah that sub 1:10 enter was POGGERS

 
  Cookie1284Cookie1284

Already new wr!?

TrenttheN642TrenttheN642 likes this. 
  Cookie1284Cookie1284
(edited: )

Absolute Pog

 
  WwFourWwFour

pffffff I was in the middle of watching the bridge route and im like wait wtf is going on and rewinded to the start of the bastion

TrenttheN642TrenttheN642 likes this. 
  ProPorkProPork

if this is new wr you have definitely not shown enough data for it to be confirmed
fsg possible idk

 
  ryanplayz_ryanplayz_

WHAT

 
  [user deleted]

did dream cheat?

 
  mumamuma

Definitely real he posted a spreadsheet of all the runs he does this guy does nothing but play Minecraft

 
  mumamuma

I think it could still be beat soon though his nether wasn’t that good in terms of structure location if someone can get in sub 2 and just have an instant bortress then it can be beaten ez-there’s also so many good players going for wr it increases the odds of finding seeds like that

 
  [user deleted]

I honestly think its fake, the runners reaction doesnt seem legit, he is kinda inexperienced (you can tell by how he crafts and stuff) plus he only has one other video on his channel

 
  thatcoolpersonthatcoolperson

Wait was his run fake i dont see it on leaderboard