Hur blir det med drakens värld nu?
3 years ago
Västra Götaland, Sweden

Jag laddade ner flashpoint för att kolla om det gick att spela men 1. När spelet väl har börjat så kan man inte gå 2. Emulatorer är bannade 3. Hur blir det för glitched om vi inte har högerklicks menyn?

Södermanland, Sweden

Kag har lyckats ladda ner det och det går att spela

Västra Götaland, Sweden

Har du länk (btw har redan fixat det själv men till andra).

Sweden

Men hur spelar ni spelet. Om man bara kör shockwave flash filen så fungerar inte minigames

Det kan vara något med att jag decompilade den men vet ej

Sweden

Flashpoint fungerar perfekt för mig

Sweden

tekniskt sett så är flashpoint inte en emulator, det kör spelet i en egen browser som har flash

Dalarna, Sweden

Jag provade glitchess på flashpoint båtglitchen och paj glitchen fungerade men nya train glitch lyckades jag inte få att fungera

Västra Götaland, Sweden

Hej jag ville bara säga att jag testade på min dator hos min mamma och där funkade det perfekt måste bara ha varit något med den datorn.

Dalarna, Sweden

För mig blev de väldigt buggat med de tillägget, kan inte gå upp baken tågtunneln utan fasta bara

det är väldigt nytt bugar händer ofta med nya program

Dalarna, Sweden

Hoppas de blir bättre så hag jag kan gå för wr igen

hittade en bätre väg först ska du ladda ner waterfox och instalera det. sen ska du instalera clean flash.

Eken321 likes this
Dalarna, Sweden

I got It to work but one problem for minigame% is I wasn't able to get the train glitch to work

Dalarna, Sweden

On google chrome with the original flash the character kept walking while you were tabbed out and on all the flash replacements it just stops

Lotsen likes this