News Guides Resources Streams Forum Statistics
Super Mario Maker 2 Forum  /  question for endless
  KrakenTheJakenKrakenTheJaken

can i start at any point in the easy mode. curenlty at level about 200. can i just do 16 levels starting on a new screen?

 
  ThePigKingThePigKing

no. if you want to keep your level, make a new switch account (you don't need to link it to nintendo) and do it on that account.

 
  KrakenTheJakenKrakenTheJaken

I need to buy online tho, so ima not speedrun it the. Rip.

 
  Kevin700PKevin700P

I hope someone will succeed one day to finish super expert endless. It's so tough to finish 16 levels with 30 lives.

All Endless Mode categories Speedrun can be a category if someone manage to finish it ? (SMM 1 had this category)

 
  LaPingvinoLaPingvino

I think most streamers settled on considering 6 levels a win for Super Expert, so maybe just like in SMM1 make that category an exception and set finishing 6 levels as a full run?

 
  LaPingvinoLaPingvino

and Kevin, usually if someone runs it, that is has a video of it, that is a valid way to plead to add it to the leader boards.

 
  R0mainR0main
(edited: )

I think 6 is good enough due to the high difficulty of that. Like most of peoples including myself have troubles to just complete 1 level so 16 might be a nightmare. Especially with 30 lives.

I'll update the rules now.

Otterstone_GamerOtterstone_Gamer likes this. 
  R0mainR0main

And for "All difficulties" if one of you guys complete a run it will be a thing on the boards. But I think that will be a misc cat tho

 
  [user deleted]

the Super expert endless could be 8, so that you at least completed half the board. I think 6 is kinda random...

 
  R0mainR0main
(edited: )

6 isn't random cuz it's the same thing than smm1 (read @LaPingvinoLaPingvino message)

8 is already too much imo, 6 is good enough.

 
  [user deleted]

oooh.... Thanks man

 
  SephJulSephJul
(edited: )

I think 6 is a good compromise beside all troll levels in that difficulty, maybe one day if someone submit an 16 levels run, you could add the category at this moment.

 
  dagpetter1dagpetter1

i also think you should be able to start the run from what ever, got a streak off over 2000 on endless easy, wanna speedrun it, but noway i am reseting, or buying online for a second acount 😕

 
Latest News
View all
No news
Recent Threads
View all
Thread Author
Question about skipping levels that is probably really dumb
Last post
Lucstar07Lucstar07
3 replies
New category idea - WR%
Last post
KikiranKikiran
16 replies
All Ninjis - Time Trials
Last post
Kevin700PKevin700P
1 replies
New Category Idea - "Every Ninji Level"
Last post
pretends2knowpretends2know
11 replies
Question about skipping levels
Last post
mammaru339mammaru339
2 replies